הטרור הפלילי מתגבר: 4 נרצחים באבו סנאן, בהם פוליטיקאי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הטרור הפלילי מתגבר: 4 נרצחים באבו סנאן, בהם פוליטיקאי

    טבח ביישוב אבו סנאן: ארבעה בני אדם נרצחו בירי, בהם מועמד לראשות המועצה. ראש הממשלה יכנס את ועדת השרים המיוחדת לנושא הפשיעה

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטרור הפלילי בחברה הערבית ממשיך לצבור תאוצה מבהילה: ארבעה בני אדם כבני 30 עד 50 נרצחו הערב (שלישי) באירוע ירי באבו סנאן, בגליל המערבי. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם במקום, לאחר שמצאו אותם מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות. אחד מהם היה מועמד לראשות המועצה, ר'אזי סעב.

    פראמדיקים של מד"א רועי וישניה שבתאי ואילן לוין סיפרו: "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה, 4 הפצועים בגילאי 30 עד 50 שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

    נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מסר: "עקב הפרות סדר במהלך הטיפול, הצוותים הונחו לצאת ולהמתין מחוץ לזירה עד לאבטחת כוחות המשטרה".

    נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לכך: ״כל אזרח בחברה הערבית בישראל חי היום בפחד נורא, באבל כבד ובחרדות איומות. כל אחד מהנרצחים הוא עולם ומלואו למשפחתו ואוהביו. זהו מצב חירום שמחייב צעדים נחושים של המדינה כדי למגר את הפשיעה והאלימות, ולמנוע את אבדן החיים. תנחומיי למשפחות האבלות מהימים האחרונים – מטירה ועד אבו סנאן".

    בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס מחר לדיון מיוחד את ועדת המשנה למלחמה בפשיעה בחברה הערבית.

    נתניהו על החיסול בטירה: "חציית קו אדום"



    0 תגובות